Facebook
Twitter
YouTube

Statistika

Objavljamo Statistična poročila o delu Regijskega centra za obveščanje Kranj:

<td style="text-align%

2017

- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2017 (vir: ReCO Kranj)

  - Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2017 (vir: URSZR)
  - Statistično poročilo URSZR za leto 2017 (vir: URSZR)
 
   

2016:

- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2016
  Vir: CORS, januar 2017

   

2015: 

- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2015

 

- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2015

 

Graf 1:

   
 

2015

Dohodni klici

Odhodni klici

januar

3.439

1.628

februar

3.135

1.425

marec

3.891

1.652

april

3.649

1.465

maj

3.612

1.469

junij

3.862

1.751

julij

4.642

2.345

avgust

4.503

2.362

september

3.749

1.835

oktober

3.554

1.577

november

3.302

1.521

december

3.451

1.709

Skupna vsota

44.789

20.739

 

 
Graf 2:

   
 

Vir: CORS, januar 2016

   
 2014:

Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2014

 

- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2014

ReCO Kranj  je leta 2014 prejel 58.363 klicev na številko 112. Večina klicev na 112 je bila za NMP, in sicer 6.259, sledili so klici za policijo 5.568,  za gasilce 1.911. Na 90 odstotkov vseh klicev so se operaterji v ReCO Kranj odzvali v sedmih sekundah.  

Vseh klicev, če prištejemo tudi izhodne klice iz centra za obveščanje, s katerimi operaterji aktivirajo različne reševalne enote ali kličoče pokličejo nazaj, je bilo 80.331.

Graf 1:

 

 

Pregled števila klicev v ReCO Kranj po mesecih 2014

 

Graf 2:

 

  Pregled deleža prejetih klicev ReCO Kranj v primerjavi z vsemi klici na 112 v Sloveniji.
   

2013:

Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2013
   
2012: Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2012
   
2011: Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2011
   
2005-2011:  Pregled števila klicev na številko 112 za obdobje 2005-2011