Statistika
Objavljamo Statistična poročila o delu Regijskega centra za obveščanje Kranj:
2018
- Statistika klicev in dogodkov za ReCO Kranj za leto 2018 (vir: URSZR)
- Statistično poročilo URSZR za leto 2018 (vir: URSZR)
- Statistika klicev 112 v RS za leto 2018
2017
- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2017 (vir: ReCO Kranj)
- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2017 (vir: URSZR)- Statistično poročilo URSZR za leto 2017 (vir: URSZR)

2016
- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2016 (vir: URSZR)
- Statistično poročilo URSZR za leto 2016 (vir: URSZR)
2015
- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2015 (vir: ReCO Kranj)
- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2015 (vir: URSZR)Graf 1:
.png)
|
Graf 2:

2014
- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2014 (vir: ReCO Kranj)
- Statistika klicev v ReCO Kranj za leto 2014 (vir: URSZR)ReCO Kranj je leta 2014 prejel 58.363 klicev na številko 112. Večina klicev na 112 je bila za NMP, in sicer 6.259, sledili so klici za policijo 5.568, za gasilce 1.911. Na 90 odstotkov vseh klicev so se operaterji v ReCO Kranj odzvali v sedmih sekundah.
Vseh klicev, če prištejemo tudi izhodne klice iz centra za obveščanje, s katerimi operaterji aktivirajo različne reševalne enote ali kličoče pokličejo nazaj, je bilo 80.331.
Graf 1:
Pregled števila klicev v ReCO Kranj po mesecih 2014
Graf 2:
2013
2012
- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2012 (vir: ReCO Kranj)
2011
- Statistično poročilo ReCO Kranj za leto 2011 (vir: ReCO Kranj)
2005-2011
- Pregled števila klicev na številko 112 za obdobje 2005-2011 (vir: URSZR)
