Facebook
Twitter
YouTube

Gasilci so najbolj zaupanja vreden poklic (8. 3. 2016)

Z raziskavo Trusted brand , ki je namenjena  predvsem merjenju,  katerim blagovnim znamkam Evropejci najbolj zaupamo, Revija Reader's Digest Slovenija   poleg zaupanja v blagovne znamke izmeri tudi zaupanje v institucije,  kdo so  zaupanja vredne osebnosti  in zaupanje v poklice.  Po tej raziskavi so  že leta zapored v Sloveniji gasilci najbolj zaupanja vreden poklic. Po raziskavi Trusted brand 2016, ki jo je opravila Mediana na vzorcu 7400 naključno izbranih naročnikov revije,  gasilcem  zaupa 98,6 odstotkov vprašanjih.

»Letos mineva deset let, odkar je Slovenija vključena v eno največjih evropskih potrošniških raziskav o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand. Osrednji cilj raziskave, ki  jo organizira revija Reader's Digest po vsem svetu že šestnajsto leto, je odkriti, katerim blagovnim znamkam Evropejci najbolj zaupamo; katere so najbolj zaupanja vredne domače in tuje blagovne znamke, najbolj zaupanja vredne blagovne znamke na področju varovanja okolja ter najbolj zaupanja vredne osebnosti.

V Sloveniji je v raziskavi Trusted Brand 2016, ki jo je izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, sodelovalo 7.400 naključno izbranih slovenskih naročnikov revije Reader's Digest Slovenija.

 Med najbolj zaupanja vrednimi poklici so gasilci še bolj utrdili svojo prednost, zaupa jim pol odstotne točke več anketiranih kot lani. Povečalo se je zaupanje v pilote in medicinske sestre. Na četrtem mestu so kmetovalci, ki jim je zaupanje od lanske raziskave padlo za 0,3 odstotne točke. Na petem mestu so lekarnarji z največjim padcem med prvimi petimi najbolj zaupanja vrednimi poklici, in sicer za 2,7 odstotne točke.« so pri  Reader's Digest Slovenija zapisali v sporočilu za javnosti.

Foto: Jakob Oražem

 

nazaj
na seznam

ČASOVNO OBDOBJE