Facebook
Twitter
YouTube

Nagrajeni za najbolj inovativno storitev na področju klica v sili (1.4.2014)

Evropsko združenje številke 112 za klic v sili EENA  je Upravo RS za zaščito in reševanje nagradilo za najbolj inovativno storitev na področju klica v sili 112. Nagrado  je uprava prejela za tridimenzionalni geografski informacijski sistem (3D-GIS) z vgrajenim »Pametnim lokatorjem«, ki omogoča, da  operaterji v klicnih centrih 112 s podatki, ki jih imajo v 3D-GIS sistemu, zelo hitro ugotovijo natančno lokacijo kličočega iz mobilnega telefona in  lahko  v najkrajšem času pošljejo pomoč. To rešitev je uprava razvila skupaj s podjetjem XLAB iz Ljubljane, s katerim že dalj časa zelo uspešno sodeluje. Branko Dervodel, nam. gen. direktorja Uprave RS za zaščito in reševanje in Boštjan Tavčar, vodja Centra za obveščanje bosta nagrado prevzela jutri zvečer na slovesnosti v okviru konference EENA  v Varšavi.

EENA, ustanovljena je bila leta 1999,  je organizacija, ki v Evropi z različnimi dejavnostmi skrbi za dvig kakovosti klicnih centrov 112 in njihovih storitev. Poleg rednih delavnic in izobraževanj vsako leto organizira konferenco, na kateri udeleženci izmenjajo najnovejše informacije o najsodobnejših tehnologijah in rešitvah, ki jih je mogoče uporabiti v klicnih centrih 112. Na konferenci vsako leto tudi podelijo najprestižnejše nagrade za najodmevnejše storitve in rešitve na področju klica v sili na 112. To so nagrade za delo operaterjev na številki 112, za izobraževanje, klicne centre, inovativne rešitve, uvedbo številke 112 v državi in uspešne reševalne akcije.
EENA je letos prvič nagradila tudi najbolj inovativno storitev na tem področju. O tem, kdo si jo zaslužil, so anonimno glasovali predstavniki civilnih zaščit, policij, gasilcev in reševalcev iz vse Evrope. Izbrali so slovensko rešitev »Tridimenzionalni geografski informacijski sistem (3D-GIS) z vgrajenim Pametnim lokatorjem (Smart Locator)«. To je URSZR razvila skupaj s podjetjem XLAB iz Ljubljane, s katerim že dalj časa zelo uspešno sodeluje. Rešitev omogoča, da operaterji v klicnih centrih 112 hitro pridobijo natančno lokacijo kličočega iz mobilnega telefona in s podatki, ki jih imajo na voljo v 3D-GISu, v najkrajšem času pošljejo pomoč. To je tretja nagrada, ki jo je do sedaj EENA podelila URSZR. Prvo je prejela leta 2008 za izobraževanje mladih o pomenu številke za klic v sili 112, drugo pa leta 2009 za inovativno rešitev besedilnega klica za gluhe in naglušne WAP112.
Tridimenzionalni geografski informacijski sistem (3D-GIS) z vgrajenim Pametnim lokatorjem je že nameščen v Regijskem Centru za Obveščanje 112 v Ljubljani in ga testiramo. Glede na uspešne rezultate dosedanjih testov načrtujemo postavitev Pametnega lokatorja v vseh 13 Regijskih Centrov za Obveščanje v Sloveniji.
 
Več o prireditvi in letošnjih nagrajencih na spletni strani EENA :
 
http://www.eena.org/view/en/112events/Awards/awards2014.html
   
 

nazaj
na seznam

ČASOVNO OBDOBJE